Apraksts

Piegāde:

Tik ilgi, kamēr pircējs apstiprina, piegādes adresi un pamatotu informāciju, organizēt piegāde 7 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.Lūdzu sniegt pareizu PASTA kodu, piegādes adresi un derīgu tālruņa numuru, lai izvairītos no piegādes aizkavēšanos.

1) Mēs parasti kuģis ar DHL, FedEx vai Charlote.lv Standarta, mums būs jāizvēlas visekonomiskākais veids, lai jūs.

2) Ja pircējam ir nepieciešams, lai nosūtītu paketi ar citiem līdzekļiem vai loģistikas kanālus, lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas, lai regulētu cenu, pirms maksājumu.

3) Attālo vietu, izdevumi nav iekļauti, papildu $40 būs jāmaksā par attālo vietu adreses, kas uzskaitītas DHL/UPS mājas lapā.

Ievedmuitas Nodoklis:

Parasti mēs neesam atbildīgi par jebkuru ievedmuitas nodokļa, ja muitas maksājumus vai neparedzētas aizkavēšanās.Ja Pircējs atsakās samaksāt augstāk maksas un atgriež vienumu uz mums, mēs ne vēlreiz kopumu, līdz brīdim, kad Pircējs ir veicis šīs maksas un maksā visu atpakaļ un atkārtoti nosūtot maksas.Pircējs nevar atteikties no pasūtījuma vai pieprasīt kompensāciju, pamatojoties uz iepriekš minēto iemeslu dēļ.

Atgriešanās un Garantijas:

Visiem produktiem ir zīmols jauniem produktiem, ja jūs saņemsiet bojātu produktu, lūdzu, uzņemties iniciatīvu, sazinieties ar mums 7 dienu laikā pēc paraksta.Mēs atmaksāsim vai aizstāt to.

Labojams pēc atgriešanās 1 gada laikā no pirkuma datuma.

Klientam vienīgi ir nepieciešams, lai nosūtītu produktu mums un mēs nosūtīsim tas, lai klients atkal pēc remonta.Izmaksas, nosūtot to atkal būs jāsedz pārdevējam.

Visi atgriež jāuzņemas iniciatīva, lai sazināties ar mūsu pēc-pārdošanas servisa darbinieki, lai apstiprinātu, īsi paskaidrot, ka atgriešanās iemesls.

Administratīvā nodeva attieksies uz nevainojams atdevi.

Mēs piedāvājam vienu gadu rūpnīcas garantija (izņemot to daļas).

Garantija beidzas, ja:

(1) Kaitējumu, ko šādi iemesli: pārmērīgs nodilums, netīrumiem, nepareizas lietošanas, nepareizas uzstādīšanas vai darbības, nolaidības dēļ, nelaimes gadījums.

(2) visus zaudējumus, ko radījusi nepareiza iepakojuma kad Pircējs atgriež preci.

(3) Neatļautu demontāžu un remonts.

Atsauksmes:

Klientu apmierinātība ir mūsu galvenais mērķis.Ja jums ir apmierināti ar mūsu produktiem un pakalpojumiem, lūdzu, atstājiet mums 5-zvaigžņu atsauksmes.

Visas ziņas, vai arī e-pastu tiks atgriezta vienas darba dienas laikā.Ja jums nav dzirdēt atpakaļ no mums, lūdzu nosūtīt jūsu e-pastu vai sūdzību ar mūsu menedžeri.

Ja jums ir kādi jautājumi vai jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pirms palielinot strīdu vai atstājot jebkāda veida atsauksmes.

Atsauksmes

Būt viens, lai pārskatītu

Atstājiet savu atsauksmi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

1 2 3 4 5